Hammadde Hızlandırıcı Programı

Hammadde Hızlandırıcı Programı

Yeni başlayanlar için RM Hızlandırıcı Programı üç fazdan (Invent, Build, Grow) oluşur. Her bir faz arasında, bir sonraki aşamaya girmek için start-up’ların onaylanması gereken aşama kapıları vardır. Her aşamanın kendine özgü amaçları, süreci, finansmanı ve zaman çizelgesi bulunmaktadır. Her aşamada sağlanan destek, hem grup çalışması, bireysel koçluk hem de yerel ve ulusal ekosistemlerine demirleme girişimlerinden oluşur. Seçilen start-up’ların başarı oranını ve pazar fırsatlarını arttırması öngörülmektedir.

RM Accelerator, EIT RawMaterials ağının hızla ve belki de gelecekteki ortakları haline gelebilmeleri için start-up’lar geliştirmeyi hedefliyor. Hızlandırıcı fazları;

1. Faz: Keşfet- İş modeliniz için konsept kanıtı oluşturmaya ve pazar nişinizi keşfetmeye odaklanan 3 aylık uzman iş koçluğu

2. Faz: İnşa Et- 6 ay, pazara giriş kriterlerini belirlerken müşteri ihtiyaçlarını doğrulamanızı ve iş varsayımlarını doğrulamanızı destekler

3. Faz: Büyüt- 6-9 ay, işinizi pazara giriş yoluyla lansman için uyarlar, ekibinizin finansmanını ve genişlemesini artırır.

Tematik Kapsam

AB 2020 gündeminde öngörüldüğü gibi, kaynak verimli, sürdürülebilir bir topluma geçişi mümkün kılabilen, dünyanın önde gelen imalat sanayilerine, oyun değiştiren yenilikçi teknolojilere ve girişimci bir altyapıya ev sahipliği yapmakta ve bu ev sahipliğini devam ettirmeyi amaçlamaktadır. Bununla birlikte, Avrupa bu mineral kaynaklarının, özellikle de Avrupa’nın gelecekteki işleri için önemli bir tehdit olan kritik hammaddeler ithalatına bağımlı hale gelmiştir. Bu program aracılığı ile:

İş yaratma ve Destek alanındaki EIT RawMaterials faaliyetleri:

  1. Arama ve hammadde kaynakları değerlendirmesi
  2. Zorlu ortamlarda madencilik
  3. Mineral ve metalurjik işlemlerde artan kaynak verimliliği
  4. Ömrü sonu ürünler için geri dönüşüm ve malzeme zinciri optimizasyonu
  5. Kritik ve toksik maddelerin ürünlerde ikame edilmesi ve optimum performans
  6. Döngüsel ekonomi için ürün ve hizmetlerin tasarımı konularında yenilikçi start-up’ları ve KOBİ’leri artırmayı amaçlamaktadır.

Faz 1: Keşfet

Amaçlar:

  • Kıyı pazarını, pazar büyüklüğünü, müşteri potansiyelini belirlemek,
  • Önemli değer faktörlerini, iyi marj / ürün ve marj / yıl belirlemek, finansal ihtiyaçları tahmin etmek,
  • Bir ekip oluşturmak, ekibin rollerini ve gelecek ihtiyaçlarını belirlemek.

Faz 2: İnşa Et

Amaçlar:

  • Müşteri ihtiyaçlarını, pazar büyüklüğünü doğrulamak, teknik ve pazara giriş için yönetmelikleri ve diğer özel kriterleri belirlemek,
  • Değerli faktörleri, ihtiyaçları ve stratejiyi destekleyen / finanse eden 5 yıllık bir finansal tahmin oluşturmak,
  • Bir sonraki adımı destekleyen bir takım oluşturmak.

Faz 3: Büyüt

Amaçlar:

  • Erken benimseyenlerden önce davranarak pazara giriş yapmak ve araştırmaya yapmaya başlamak,
  • Önemli satış veya finansman fırsatları elde etmek,
  • Takımı genişletmek.